BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, February 23, 2011

Apa Kata Pemain 1




Muhd.Adib B M Sambri(SMS Seremban)-Saya lihat Mozac ini cantik panorama sekelilingnya dan banyak perkara baik yang saya dengar tentang MOZAC kerana ada bekas pelajar MOZAC di SASER. Harapan saya agar dapat terus bertanding ke final.





Fatin Syuhadah Bt Abu Bakar(SMS Rembau)-Pelajar-pelajar MOZAC begitu bersemangat ketika menyambut kami dan kami sangat gembira.Sebelum ke pertandingan ini kami telah mengadakan pemilihan peserta melalui 'Interhouse' peringkat sekolah.Saya berharap akan menjadi juara dan dapat menaikkan nama SEMESRA.






Ahmad Azmeer B Zaidi(SBPi Selandar)-Sebagai pemain posisi striker,saya berharap dapat meningkatkan prestasi sekolah setelah mendapat tempat ke 3 di peringkat Kebangsaan.Saya juga ingin mengalahkan SBP-SBP lain terutamanya SMS Johor.








Nasiha Sakinah(STF)-Saya mendapati MOZAC ini salah sebuah sekolah yang cantik dari segi panorama kerana terletak tinggi di atas bukit.Persediaan kami di sekolah amat rapi kerana kami berlatih setiap hari. Kami berharap agar dapat mengekalkan kejuaraan kami dalam hoki selama 3 tahun .





Nurul Fazlina Bt Ahmad(SMS Kota Tinggi)-Sewaktu tiba di sini,saya berasa MOZAC ini menakutkan kerana agak tinggi di atas bukit.Pencapaian kami yang terbaik ialah mendapat tempat ke 2 dalam pertandingan hoki peringkat negeri pada tahun lepas.Saya berharap bukan sahaja kami akan dapat masuk ke final, tetapi menjadi juara pada tahun ini.

0 comments: